Jan 24, 2009

sessi motivasi 1

Saya nak tanya anda semua, perlukah kita ‘takut’ dengan seseorang yg belum pasti menjadi milik kita? Perlukah kita membuang apa yang pernah kita ader sebelum pasti menjadi milik kita atau perlukah kita cuba menjauhi perkara yang selalu kita buat demi menjaga hati seseorang yg belum pasti menjadi milik kita?

Hmmm.. mungkin anda akan cakap saya ni cam tengah putus cinta atau gila bayang….thehehe.. takder la, sebenarnya, saya cuba belajar untuk menjadi ahli psikologi merangkap pakar motivasi dengan cara begini.. (malas nak belajar la tu.. hahaha..!)

Dengan bertanya soalan2 begini dan memaparkan di blog ini, anda semua akan komen dan memberi pendapat memasing. Dengan ini, saya dan anda belajar ttg sesuatu perkara dengan lebih cepat.

Bagus jugak aktiviti blog memblog ni kan.. hah, apa lagi bglah komen. Mungkin dengan komen yang anda bagi berguna kepada mana-mana pembaca yang membaca blog yg tak seberapa ini. Aminnnn..

2 comments:

zahidah seran said...

aku nak komen pjg2, tapi aku malas nak taip, boleh?huhu...
ko kata dia lom pasti milik kita kan?
so jgn bagi muka kat dia sgt...
hm tuah iskandar kata, lom kawen jgn bagi 100% hati kita kat pasangan kita, tapi kalo dah kawen bagiler 101 ke, 102 ker, 110 kerrr...ikut ler berapa % ko nak bagi kan?

Ulwan Lomooi said...

thanks mama rafiq. hopefully, sesaper saja yg membacanya akan mendapat sedikit ilmu dari apa yg anda tulis. syukran.

Powered By Blogger