Feb 13, 2009

tido..

saya membuat coretan ini disebabkan sudah hampir sejam saya tak dpt tido. Adakah sebab excited nak g tioman tuk TBC project? biler kenang2, rasanya tak kut sbb saya pergi tioman ni sorg2, BONDA & LOMOI tak ikut. jadi, keseronokkan tak di rasa sangatlah..
Abih tu nape eak? Masalah peribadi? So far, takder lah. jgn cari pasal sudah ler.
Nape eak tak leh tido? Masalah opis ker? masalah kerja ni biasala, tp bertahun kerja, takderla smpi tak leh tido. Tak normal klu saya rasa masalah kerja...
Tp lepas saya pikir2 sedalam2nya, rasanya saya takleh tido sbb saya lapar laa... Berkeroncong perut saya ni, cam keroncong tuk ana la pulak..! Hehehe... takkan nak kejut BONDA lak? Cian dia.. Takperla, saya nak g wat vico jap, kasi keroncong reda sket..
selamat malam semua..!

4 comments:

Anonymous said...

amboi!..TBC buat kt tioman...

zahidah seran said...

bagus2...mlm2 lapo isi perut sendirik...
tapi aku bagus gak sebab encik iwan lapo, aku bgn tgh mlm gorengkan ubi & keledek utk dia...huhu...semoga hati aku iklas time buat tu...kekeke...

Ulwan Lomooi said...

zura - sesekali jalan jauh.

mrs redzuan - saya tahu awak seorang isteri mithali. :D

Noraidalin Buang said...

Sebelum tido perut dia keroncong pernah lah, bila dah tido takde pulak kes bangun pas tu tetiba keroncong and kejut gua. Pastikan sebelum pukul 12 malam makan puas2. Tgk lah perut dia sekarang...bile ko nak lawan ek...

Powered By Blogger