Nov 2, 2008

pelaburan yg 'berkilau'

saya telah diperkenalkan oleh pelaburan yang berkilau ni oleh rakan sekampung saya lebih kurang 3 bulan lepas. dari penerangan dia, saya dapati pelaburan ini adalah amat besar pulangannya dan ia tidak lari dari landasan syariah.

kepada sesiapa yang ader duit yang banyak, dan bercadang untuk menyimpan, saya cadangkan anda melaburlah dalam emas. syarikat yang menjalankan perniagaan ini ialah ETIKA EMAS ESTET SDN. BHD. modus operandi dia amat mudah, anda melabur, anda di bayar upah. untuk keterangan lanjut, buleh anda melihat website ini - www.etikaemas.com. dengan mengakses web ini, sedikit sebanyak, ia dapat membuka mata anda tentang pelaburan berkilau ini.

untuk keterangan lanjut, buleh lah anda menghubungi saya di tall.lomoi@gmail.com. Anda juga buleh tekan kekunci yang berkaitan dengan emas di ruangan 'Apendiks' di sebelah kiri web ini,.

p/s - = dinar emas adalah matawang yang digunakan pada zaman Rasullah. oleh itu, rasanya tentu banyak kebenaran disebalik pelaburan berkilau ini..!

2 comments:

Noraidalin Buang said...

Aku dah review bisnes Etika Emas ni. Azizi Ali pon nasihatkan supaya lebih berhati-hati, terutama dlm pelaburan yg menjanjikan pulangan yg besar semacam. Be careful ok. Nak carik duit payah, nak hilang sekejap jer.

Ulwan Lomooi said...

noraidalin,
I appreciate ur reminder as i did aware on that. Anyway, u might need to see me to know the overall 'modus operandi', then u decide. in this business case, we as client wont loose anything. InsyaAllah, i wont invest to something that i feel not secure and at the loose side esp like what happened to us in omegatrend. :D . So, bila nak jumpa ambik duit lomoi for unit trust?

Powered By Blogger