Nov 25, 2008

selamat ulang tahun


November ini kami sekeluarga meraikan beberapa ulang tahun iaitu :

A. ulang tahun kelahiran (ikut turutan tarikh) :
1) Mohd Khir (anak saudara saya) yg ke-4 *lihat post saya sebelum ini* .
2) Abah saya (Sheikh Ahmad) yang ke -65. selamat hari lahir abah. thanks for being a great father ever..!
3) adik saya (Nazimah) yang ke -29. Selamat hari lahir adikku. dah tua dah eak?? biler nak kawin? hehehe..
4) adik angkat saya & isteri (cikgu yana) yang ke 26. tak lama lagi nak jadi pengantin dah ni. ;p
beliau seorang cikgu di sekolah pendidikan khas. semuga tabah mengajar kanak2 istimewa.
5) Syahriz (anak saudara BONDA) yang ke -9 kut.. maaf, luper la. bell, selamat jaga badan, nampak cam dah gemuk jer..! hehehe...


B. ulang tahun perkahwinan kami yang ke 2 pada 25.11.08!
alhamdulillah, kami bersyukur pada-Nya kerana telah berjaya melindungi perkahwinan kami kekal hingga ke tahun yg kedua. Semuga kami kekal bahagia, harmoni, kekal iman & islam hingga ke akhir hayat.

2 biji kek telah berjaya 'dikorbankan. selamat 'melihat' kek ini. maaf sbb tak leh nak ajak makan bersama. simpan lelama takut 'basi'. hehehehe..

kek ini disambut oleh semua ahli keluarga BATU PAHAT pada 23.11.08.


kek ini ialah 'surprise' BONDA pada saya. terima kasih bonda. (p/s - BONDA nak surprise saya setelah saya 'surprise' dia di siang hari. hehehe..)

2 comments:

zahidah seran said...

wahhhhhhh..berdouble2 celebration....gong xi!! gong xi!!!....

Ulwan Lomooi said...

tocheee..tocheee..

Powered By Blogger