Nov 1, 2008

selamat kembali bertugas

rakan sepejabat saya hari ini menamatkan 8 tahun++ kerjaya beliau sebagai pekerja tetap. bagi saya ia satu tindakan yang berani. kenapa saya cakap berani? beliau membuat keputusan untuk meninggalkan jawatan tetap dan bekerja dengan jawatan kontrak. walaupun dia berbuhung dengan saya yang beliau memang hendak berhenti tetapi last2 minute (kira waktu kecemasan ni...), dia bersetuju hendak sambung dalam jawatan kontrak dengan jawatan sebagai seorang esekutif (betul ke eja ni..?), saya dan superior saya berasa sangat suka sebab kepakaran beliau dapat kami tagihi..! pada dasarnya, beliau mempunyai asas tuk berbohong sebab mempertahan sesuatu yang benar dan hak. apapun, saya akan lebih berhati2 apabila berurusan dengan beliau selepas ini. hehehe..
Kepada NBN, kami sepejabat mengucapkan selamat kembali bertugas pada 10.11.o8. sekiranya tidak mendapat keizinan-Nya, kami akan memulangkan 'kotak jumanji' anda. caiyok..!caiyok..!

1 comment:

zahidah seran said...

encik walid lomooi..
ejaan yang betul ialah eksekutif..
sekian

Powered By Blogger