Sep 2, 2009

Ramadhan 1430H - Ahlan Wa Sahlan

Saya kembali untuk mencoretkan idea-idea asas yang mungkin dapat dikongsi bersama dengan anda semua. Coretan pertama setelah hampir 4 bulan 'rileks' ialah Ramadhan 1430H. Sememangnya kita sudah menghampiri pertengahan Ramadhan, tapi masih belum terlambat untuk saya meminta maaf di atas segala kesalahan yg pernah saya lakukan ke atas anda semua samada sedar atau tidak, zahir dan batin, di hadapan dan di belakang. Sebagai hamba Allah, saya kira terlalu banyak perkara yang saya buat terhadap sesama insan. Seboleh yang mampu, saya akan cuba memaafkan kesalahan org2 yang mengenali saya. Semuga Allah merahmati anda semua dan memberi rahmat dah hidayah. Sesungguhnya DIA amat berkuasa di atas segala sesuatu.
JADIKAN RAMADHAN INI ADALAH YG TERBAIK, BERDOA LAH IA BUKAN YANG TERAKHIR.
p/s - Al-fatihah buat Allahyarham Ustaz Asri Rabbani. Secara logik akalnya, Arwah mungkin tidak berharap yang Ramadhan 1429H adalah yang terakhir buat dirinya. Semuga Allah mencucuri rahmat keatas rohnya dan tergolong dalam golongan orang-orang yang soleh. InsyaAllah.
Powered By Blogger