Oct 19, 2008

hari itu dalam sejarah

hari khamis yang lepas, saya sampai ke rumah pada jam 6 ptg ++. sampai rumah, saya bermain sebentar dengan anak saya, LOMOI. saya perhatikan ader sedikit kelainan pada pergerakan LOMOI. selalunya dia guling ke kiri & kanan tetapi pada kali ini saya meliht dia guling hingga badanya hampir meniarap tetapi tersangkut dek tangannya yang masih belum reti mengimbangi pergerakan meniarap. perkara itu dilakukan oleh LOMOI berulang kali. akhirnya, dengan bantuan saya, LOMOI berjaya meniarap. maka, tanggal 16.10.08 adalah hari ini dalam sejarah dalam hidup LOMOI. lihatlah koleksi foto-foto di bawah ini. :D








Kenyataan : kelihatan 'love bite' di muka LOMOI. Hasil ciuman sang nyamuk. Terima kasih sang nyamuk. Nanti saya bagi awak ubat nyamuk nyer..! agar awak sihat sejahtera selalu.

4 comments:

Nika said...

Cutenya dierrr....

Ulwan Lomooi said...

Thanks Nika for dropping by and leave a comment.
Cute like his BONDA.
:D

zahidah seran said...

wah. rupe si lomoi seperti org dewasa la...dengan kening ala-ala arc

Ulwan Lomooi said...

apa 'ala-ala arc tu' mrs redzuan?

Powered By Blogger