Oct 12, 2008

perjalanan yg tak jadi

semalam sepatutnya saya ker KL untuk menghadiri majlis perkahwinan member saya, tetapi saya ditakdirkan tidak sihat, sakit tekak n suara dah cam rockstar. 'kejadian' itu jugak menyebabkan saya tidak datang kerja. bercuti dalam sakit (MC). hehehe & :(
Dan juga selepas menghadiri upacara majllis perkahwinan itu, saya bercadang untuk pergi ke rumah kawan lama saya - encik yoi tuk beraya n berjumpa ngan anak dia Khalisah untuk pertama kali.

Credit ni saya nak tujukan pada :
1) Bonda Ukaiil - sbb memahami saya tidak sihat n tak leh g KL n jumpa akak dia di SUngai Buloh (takpe kut, sbb raya hari tu dah jumpa dah.. harapnya la takper..)
2) kepada FADIA, saya minta maaf kerana tidak dapat datang ke majlis perkahwinan anda. Apapun, saya sekeluaraga ucapkan selamat pengantin baru, semuga kekal bahagia hingga ke akhir hayat bukan takat di dunia malah di akhirat juga. Semuga berbahagia disamping 'abang' naim. Naim, awak mmg terror la, pandai ngurat fadia yg agak brutal tapi manja-manja takut tu. (jgn marah nyer fadia, gurau-gurau jer, selamat hari raya...)
3) Kepada yoi, noi (wife yoi) n cik khalisah, saya pun nak minta maaf sbb tak dapat jumpa kamu semua. Trip saya ke KL mungkin 25.10.08 ni, oleh itu, saya bercadang untuk pergi ke rumah kamu semua. Nanti bolehlah AMI Syahiid jumpa khalisah. (AMI = pakcik dalam bahasa Arab)InsyaAllah. Harap takder apa yg menghalang saya n keluarga untuk ke KL pada kali ini.

No comments:

Powered By Blogger