Oct 26, 2008

kelmarin dalam sejarah

kelmarin, 24.10.08, saya balik kerja agak lewat, sampai rumah dah lepas maghrib. selepas solat maghrib, kami sekeluarga makan malam. waktu makan, LOMOI melihat saya tanpa senyum. agak pelik cara dia melihat saya. dia pandang jer saya. saya begitu asyik makan. waktu saya dan BONDA asyik menjamu selera, tetiba LOMOI melakukan satu aksi yang menyebabkan saya tergamam n terkesima. LOMOI sudah boleh meniarap dengan sendirinya tanpa bantua dari kami. saya begitu seronok, begitu juga BONDA. patut la dia melihat saya dengan gaya yang agak pelik. rupo eh, nak tunjuk skil! hehehe. sejak kelmarin hingga skang ni , pantang baringkan LOMOI, mesti dia nak meniarap. saya mengucapkan tahniah di atas kejayaan peribadi LOMOI ini!

BERUSAHALAH!

No comments:

Powered By Blogger